سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :274879

» درباره خودم
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
....!!!
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک... آرزوی شهادت همیشه در دلم باقیه...از خدا میخوام که نصیبم کنه.... باید رفت..باید تعلقات رو کنار بزارم برای رسیدن ..شاید این راهش باشه....یحتمل باید زودتر بار و می بستم نشد یا نخواستم نمیدونم...و حالا وقت کوچ کردن ما هم رسید..حرف زیاده اما حسی و رمقی برای گفتن نمانده ...فقط ازشهدا میخوام اگه کوتاهی کردم تو این وب حلالم کنن ..به همان آهستگی که آمدیم ،به همان آهستگی هم میرویم...کربلایی باشید... تمــــــــــــــــــــــــــــام...
» لوگوی وبلاگ
کربلای جبهه ها یادش بخیر... !
» لوگوی دوستان















» آوای آشنا
» دلتنگی....

بسم رب شهدا...

ی نگاهی ب دور و برم میکنم...

چقد خاک گرفته اینجا رو....ی جورایی خودمم خاک گرفته شدم...

چقد دلم تنگ نوشتن اون روزاست...

چقد فاصله گرفتم....

کجایید شهداااااااا...

اومدم اینجا تا سری زده باشم....

پ.ن: دوستان قدیمی کجایید..  ؟

در اینستا mara_banoo هستم...

#پست_موقت

دعایم کنید...

کربلایی باشید...



  • کلمات کلیدی :
  • ....!!!:: 96/2/22:: 3:29 عصر | در باغ شهادت را نبندید ()

    حماسه حضور